Bouw Hospice Egmond in volle gang

10/08/2020 – Vanaf 2014 zijn we als bestuur gestart met de plannen voor Hospice Egmond. Urenlang vergaderen, locaties bezichtigen en plannen, met grote en kleine tegenslagen telkens een stapje vooruit. En daar was ineens de juiste locatie.

Alle bodemonderzoeken zijn afgerond en het bestemmingsplan is definitief vastgesteld. In mei 2019 is er begonnen met de sloop van de bestaande gebouwen en is er een begin gemaakt van de feitelijke bouw. De verwachting is dat de bouw voor het eind van dit jaar (2020) zal worden afgerond.

Het bouwen en inrichten van het hospice kost veel geld. Dat geld hebben we nog niet bij elkaar. Word daarom donateur, vrijwilliger of beide!

Meer informatie of aanmelden als vrijwilliger? Neem contact op via vrijwilligers@hospice-egmond.nl.

Doneren kan op rekeningnummer IBAN: NL09 RABO 0176973192, ten name van Stichting Zeedistel, Hospice Egmond.

Doneer
H0sp1c3Bouw Hospice Egmond in volle gang